måndag 24 november 2008

First letter from thailand :P

HaHa Tjena alla :D JO men PE nu ar det ju sa har att jag kan ligga ute pa stranden i 35 graders varme och sola och sen sa ater man ju det man vet vad det ar och allt star ju pa engelska SOPA sa du kan ta din katt och kor upp i roven for att varme slar allt och maten ar skit god och stark :P

Resan har bara gott bra var lite segt at sta och vanta pa arlanda innan flyget skule ga, obs Det var kallt som faan i sthlm :O
Sen jag menar hur javla dyrt far dom ha pa flygplatsen egentligen, jag menar vi kopte lite TE och kaffe och nagon bulle typ 250 spann for allt det jag menar niggah please kom igen lite realistisk kan man faan vara -.-
Mamma hade bokat sunclass biljetter som innbar at man skulle fa battre stolar och mer ben utrymme, aah jo tjena jag menar jag fick for faan inte ens plats i stolen.
Stolen var Pinn smal och ben utrymmet var nog det varsta for jag menar gor dom platser at Pygmer eller????? jag satt krokigt som en judeneger for i helvete sa ni langa personer ak aldrig med Tomas Cook(Cock) snarare >O jude bolag :O
Sen maten med flygplans mat kan man ju slanga ut genom rutan skabbigaste maten man sett och det luktar faan rov Kan dom bara inte ta en javla bills pan pizza och ge mig istallet jag menar det ar fett mycket godare och luktar inte katt piss, flygresan i ovrigt gick bra :P
Val framme pa flygplatsen var det mycket jidder med passkontrollen hade ett par javla snor ungnar framfor mig som sprang bort fran sin mamma och pappa sa dom var tvugna att springa efter dom hela tiden vi stod och vanta hur lange som helst pga av dom jag menar kan dom inte ha koll pa sina ungar..... Om dom inte kan ha det skaffa ett javla rep och bind fast dom i benet sa springer dom inte som sma judar overallt -.-

Men hursom Helst sa ar det skit skont har i thailand det ar varmt som satan men just nu regnar det lite :) ganska skont for det har varit nastan 40 grader varmt och det ar ganska skont att det regnar for att det ar forsta dagen coh det var lite val varmt i morse, trodde jag skulle do nar dom tvinga upp mig att kaka frukost :O

Sen igar nar vi landa sa tror jag att jag fick den skonaste massage jag nagonsin har fatt det var sa javla skont :O
Det kandes som att jag kom till himelen Varenda del i kroppen bara njot av att fa denan gudomliga massage som varade i 1 timme sa idag ska jag dit igen och fa massage 2 timmar JAVLAR vad jag kommer njuta:O Sen efter massagen ska vi ut och ata och da blir det lite green curry chicken soup som gor att mina smaklokar bara hoppar av gladje for att det ar sa gott :O
Sen ska vi ivag och hyra moped med sa vi kan ta oss lite overallt har pa Kata beach :D


Men jag hoppas ni har det bra hemma i svergie for det har jag har :D


That all from be biatches :O

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahha :D Ph på krigsstigen låter det som ;D
och var det verkligen BARA massage? ;p hahah :D

Anonym sa...

hahah jaaa det var bara massage :O jag later inga thailandskor rora min :O