torsdag 20 november 2008

Thailand

Nu är det så här att jag PH kommer dra till Thailand på lördag :)


Jag kommer väll försöka blogga lite och så updatera era vad som händer i Thailandet

Mjooo Jag kommer sakna er alla men jag kommer ju komma hem igen :P så jag hoppas ni kommer ha det bra här hemma i kalla svergie medans jag blir peppakaks brun i thailand :P hahahah <3

jag hoppas <3

Ifall ni vill att jag ska köpa med något så får ni väll skriva en kommentar eller skicka ett mail så köper jag med det jag kan inte allt för mycket bara :)

PE det Tardet vet jag inte vad han kommer göra men han har ju lägenheten för sig själv så passa på och tatta på min lägenhet nu alla som vill bara att spamma PE :P Finns tv soffa min stora säng dvd allt bara att ta för er och slöa JÄRNET :D


VAYA CON DIOZ

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHHA :D PH har en blogg!!!