måndag 24 november 2008

urskogen

hej allihopa, jag antar att det är jag Pe som får axla bloggen nu när ph den röven gottar sig i thailand,
Helgen har vart guld, tagit hand om småkids som va apfulla, (varför Gud?) kidsen var egentligen inte speciellt taggade på o supa, men de gjorde det för sakens skull, o sen knalla de omkring på laxå "stads" gator i -8*, smarta?(!)
vi tog iallafall hand om dom och de kvicknade till efter ca 30 muggar vatten.
Det var vilket fall som helst skönt att kunna visa dom att man inte behöver supa för att ha kul, de ska hänga med nästa helg också (fast då utan sprit) woho:P

åter till kanacken Ph, han har en god vän som gästbloggar på hans bdb medans han göttar sig, hon hade en skön idé om att komma på saker som vi hade bättre än honom just nu, jag kommer nog haka på den trenden.. och jag kan börja med detta, jag kan äta vad jag vill utan att fundera på om det verkligen inte var katt i det! HA! SUG PÅ DEN PH ..

peace.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAH :D klockren! ;)