tisdag 2 december 2008

varmt :O:O:O

Ja nu sitter jag framfor datorn och nordar igen, men det ar sa javla varmt ute just nu sa jag pallar inte idag har nog varit den varmaste dagen under hela resan tror jag :O
det har inte varit ett enda moln pa himelen idag....

Snart sa kommer man hem igen :O Ska bli skont langtar hem till svergie och alla speciellt Dyx och PE, saknar vora prat stunder hemma :D
Men nar jag kommer hem ska jag upp och jobba 1 vecka direkt ingen hojdare kanske men det maste ju goras men efter det sa kan vi gora vad som helst :D:D

Nar jag kommer hem ska jag och PE fa fart pa bloggen. ifall ni har nagot ni vill att vi ska prata om ge garna ett forslag men vi kommer pa hur mycket som helst som vi ska dela med oss av :)
Sa borja folj varan blogg ffs :O

Men jag hoppas att ni har det bra dar hemma och att det inte ar allt for kallt :P


Pzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Sa ju att det var bättre i Sverige (A) haha :D
Och vad fan längtar du hem till hela din bekantskapskrets utom mig för? :o Det var en av de värre dissarna må jag säga.. fy fabian.